piątek, 13 lutego 2015

Piątek 13-stego


Dzisiaj nadszedł ten dzień, którego niektórzy pragną uniknąć za wszelką cenę. Wymazać z kalendarza jakby nigdy nie istniał, pragnąc zaprzeczyć matematycznej mądrości- przecież po dwunastym może być czternasty, czemu nie? PIĄTEK TRZYNASTEGO jako KOSZMAR ŻYCIA? Niekoniecznie. Zgodzę się, że fizyka w piątek <dla ciebie może być to historia> to prawdziwy pech ale chwileczkę! Przecież masz ją w co tydzień! Autobus uciekł? Zrobił to nie pierwszy raz. Czarny kot przebiegł ci drogę? Może to ty przyniesiesz mu pecha, a nie on tobie. Stłukłaś/eś lusterko? Jak ładnie przeprosisz może nie będzie się mściło siedmioma latami nieszczęścia. Pamiętajcie, że na wiele rzeczy macie wpływ. Zapomnijcie, że istnieją przesądy o pechu. Spraw aby koniec harówki (bądź kolejny dzień ferii) obfitował w masie dobrych wspomnień!
Jesteście przesądni?




46 komentarzy:

  1. Nie jestem przesądna :)
    Autobusy zawsze mi uciekają haha :p
    in-the-pursuit-of-dreamss.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo fajny post :-) buziaki
    Moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś mam ostatni wolny dzień od szkoły i chyba to jest moim największym pechem w tym dniu :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie rzeczy jak piątek 13-tego albo czarny kot przebiegający przez ulicę, to nic innego jak zwykłe bzdury wymyślone przez jakieś stare babcie dziesiątki lat temu. Nie warto wierzyć w takie zabobony, bo to tylko utrudnia życie.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba w to nie wierzę. Nie jestem przesądna. Obserwujemy? Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie piątek to piątek i tyle w temacie ;] raczej widzę go jako początek weekendu (i tym razem też ferii). nie wierzę w przesądy i zgadzam się z tobą. fajnie to ujęłaś :))

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uważam podobnie, jest to po prostu zrzucanie winy na ten przesąd:P chociaż kiedyś miałam wyjątkowe kombo, jeśli chodzi o pecha w piątek 13, a tak to raczej jest to normalny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę w zabobony. Piątek 13-nastego dla mnie jest taki jak każdy inny.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jesteśmy przesądne. Nie wierzymy w takie rzeczy jak 7 lat nieszczęścia po zbiciu lusterka. Zgadzamy się z tobą całkowicie.
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na naszym blogu
    http://the-girls-which-bite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przesądna...chociaz, może czasami haha

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blod Award !
    http://marrissblog.blogspot.com/
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie jestem przesądna. Nie wierzę w tego czarnego kota i pecha akurat 13 w piątek. Mi jeszcze nic złego się nie przydarzyło,dlatego nie wierzę w te wszystkie przesądy.
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/2015/02/must-have-2-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesądna to jest moja babcia :D
    Dla mnie ten dzień był taki jak zawsze. Autobus, szkoła, kartkówka i powrót :)

    http://zakatekdoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie zapomniałam, że dziś PIĄTEK TRZYNASTEGO ... kiedyś stłukłam lusterko i przezylam te 7 lat bez strachu, haha ;D
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja dzisiaj miałąm zawody i było okk!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś siedziałam w domu, nic sobie nie zrobiłam to najważniejsze ;p jeszcze tylko przeżyć piąteg 13-tego w marcu i będzie git ;D

    pozdrawiam ;*
    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jestem przesądna, prawdę mówiąc miałam bardzo fajny dzień w piątek c:

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ja akurat spędziłam go w łóżku, bo byłam chora xD

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie wierze w takie przesądy ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie jestem przesądna :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam kompletnie się tym nie przejmuję, ale faktycznie niektóre osoby, które w to wierzą, są w stanie wszystko przypisać tej dacie. ; )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post!
    Osobiście jestem przesądna, ale jakoś wczoraj nic takiego się nie zdarzyło co mogłoby mnie utwierdzić w tym przekonaniu, że piątek trzynastego jest pechowy.
    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wierzę w to. A w tym roku piątek 19 był dla mnie naprawdę udany
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  25. spoznilam sie wczoraj do szkoly bo zaspalam ale raczej nie jestem przesadna!
    obserwujemy? ja już!
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tak nigdy w coś takiego raczej nie wierzyłam, bo moje piątki są zawsze udane ;)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem przesądna, lecz bardzo lubię obchodzić Andrzejki ;d
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. ciesze się, że ktoś w końcu poruszył ten temat! Fajny post! :)

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie wierzę w przesądy i dla mnie wczorajszy dzień był bardzo udany :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wierzę w takie rzeczy :)

    http://soblackismycolor.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ah te przesądy ;3
    fajny blog !
    http://coolshaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie wierzę w przesądy, ale wolę nie prowokować losu. Wczoraj nawet stało mi się coś złego :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie nic zlego sie nie stalo wrecz przeciwnie :) fajny blog moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie http://kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie jestem zbytnio przesądna, choć moja babcia jak najbardziej.
    Zawsze, gdy jest 13 w piątek to mówi, że lepiej nie wychodzić z domu, ponieważ może coś się stać pechowego. Wydaje mi się, że większość osób starszych tak ma...
    Pozdrawiam :)
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nawet nie zauważyłam kiedy przeleciał mi wczorajszy piątek :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie nic złego sie nie stało

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie dzień jak co dzień
    ach te przesądy i stereotypy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej nie wierzę w przesądy. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. O niee, ja nie wierzę w przesądy. Dzień jak co dzień :) A podobno w marcu też 13 wypada w pt haha!

    MINIMALISTYCZNY - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla nas te przesądy są po prostu śmieszne, skąd to się w ogóle wzięło haha ;)
    Zapraszamy http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    http://life-agatha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie jestem przesądna :)
    www.blog017.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji. Jeszcze tylko dwunastu obserwatorów do 1400 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W piątek dostałam pałę z matmy :D ale akurat strasznie się z tego uśmiałam, bo dostałam razem z koleżankami przy jednym zadaniu i tak po kolei byłyśmy losowane przez maszynkę losującą :D
    Zapraszam do siebie! :)
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie zazwyczaj są szczęśliwe :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń